torsdag 21 mars 2013

En komifatt-dag


Godmorgon!

Det hjälpte nog med ett rejält utbrott i går kväll för nu snöar det inte längre! Det är fortfarande kallt som sjutton och isande kallt i vinden, men tro det eller ej, solen skiner!

Om gårdagen var en taigensig-dag så blir dagen en komifatt-dag. Allt för att morgondagen skall bli en jaggörvadjagvill-dag! En jaggörvadjagvill-dag på en fredag dessutom. Det är väl någonting att se fram mot? Det är nästan så att det känns värt att vika mängder av tvätt och plocka fram dammsugaren idag bara därför :)

Men först frulle!

4 kommentarer:

  1. Det låter som att du har att se fram emot! Och det är ju sanslöst skönt när det där städandet är klart :)

    SvaraRadera
  2. Här hemma är det också en kommifatt-dag idag. Tanken är att jag precis som du ska kunna ägna morgondagen åt lite roligare saker än mängder med jobb samt tvätt och städ. ;)

    Vad det gäller snö så faller den tyvärr fortfarande här. Men jag låter bli att titta ut och försöker få till lite vår inomhus istället och hoppas på att de ska smitta av sig utåt. :)

    Ha en fin dag vännen och njut av din lediga fredag imorgon!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Här snöar de fortfarande. Brrrrr! /Mia

    SvaraRadera
  4. Tack, jag kryar mig gärna. Jag har ju mest en nuvilljagblifriskpåengångdag.
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...