onsdag 6 november 2013

Tips från coachen

Eftersom både lillasyster och jag har känt oss lite hängiga har det inte blivit någon träning sedan i fredags och nu är det inte utan att kroppen skriker efter att få svettas ordentligt igen. Kvällens pass har vi som vanligt fått från vår coach. Och jag måste säga att det är en ynnest att slippa tänka ut ett pass själv. Så himla skönt att någon annan säger vad man skall träna.Då är det liksom bara att gör´t!



Ikväll blir det ett konditionspass på tid:

20 burpees
40 knäböj
30 situps
20 pushups
10 pullups
20 burpees

Känns lite redan nu  som om det kommer bli ett kräkpass...  

Någon annan som är på? ;) Jag vet inte om det finns så många träningsnördar som hänger här inne egentligen, men om det är någon som är sugen på att köra passet så let med know! Lovar att redovisa våra tider från passet i så fall! (Edit: Lillsyster 7.14, Brorsan 5.40, Jag 9.21)

Ha en fin dag!

Kram Anna






10 kommentarer:

  1. Hä hä, nä någon träningsnörd är jag verkligen inte, men jag uppskattar verkligen dina träningsinlägg ändå. De ger mig inspiration och kanske, kanske någon dag... Klart att ni skall redovisa era tider här! Kram

    SvaraRadera
  2. Det lät som ett bra pass och perfekt för man kan köra det hemma. Förutom pull ups för jag har ingen sådan stång, men det går att köra någon annan övning :). Kan förresten inte köra pull ups övrrhuvudtaget, kanske en ynka, men jag har aldrig testat med gummiband så där. Det finns tyvärr inga på gymmet där jag tränar, får nog lämna in förslag på att de ska köpa in det. Kör ni knäböj med eller utan vikt? Lycka till med passet! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Nja, just nu är jag en riktig soffpotatis faktiskt, periodare med träning som jag är. Men heja er!! Tack snälla för din kommentar angående frisyren och ditt grattis på bloggfödelsedagen.

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  4. Å vad duktig du är!
    Här är det TYVÄRR ganska stiltje med träningen just nu...en ond fot sätter stopp
    och det gillar jag inte! Skönt med träningsinspo hos dig i alla fall:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  5. Ett riktigt mördarpass, himmel vad duktiga ni är, just nu är det ingen träning alls för mig, men snart hoppas jag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Duktiga ni! Jag är uppenbarligen inte någon träningsnörd för jag fattar inte ens vad burpees är???

    SvaraRadera
  7. Här är en till som inte vet! Och jag hänger inte på ändå för stor risk att Gustav Adolf bakelsen kommer i retur då!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  8. Ha ha jag fattar inte ens vad det är för övningar du gör!!
    Lycka till!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Får lätt yrsel av att titta på ditt träningsschema, tack och lov sitter jag ner. Du är skitduktig som orkar! Heja, heja! säger jag från min bekväma plats i soffan ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...