torsdag 28 november 2013

När man ser fram mot en härlig dag!


En vanlig sketen torsdag i november och de allra flesta är på väg till jobbet i mörkret. Men INTE jag! Nej, jag är precis på väg att ge mig iväg för att tillbringa en underbar dag på Spa tillsammans med min bror och föräldrar. Inte det sämsta va? Min bror och jag fick en spadag i födelsedagspresent av våra föräldrar när vi fyllde år i somras och nu är det dags att inkassera den. Joråsaåatte... sämre kan man ha det!

Ha en fin dag därute!
Kram Anna

9 kommentarer:

  1. Låter så skönt! Hoppas ni får en härlig dag och hälsa gänget från mig :-).
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Åh vad underbart. Ha en superhärlig dag. Kram.

    SvaraRadera
  3. Ha det riktigt bra och njuuuut!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar present. Njut och släpp nya jobbet för några timmar.
    kram Helena

    SvaraRadera
  5. Men ha det såå mysigt :-) Bra present.

    Kram N

    SvaraRadera
  6. Åååh, vilken perfekt present!! Hoppas ni fick en riktigt skön och avkopplande vistelse :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig present!
    Hoppas ni fick en fin dag, man behöver såna dagar ibland, passar dessutom bra nu när det är grått, trist och lite kallt ute.

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...