tisdag 5 november 2013

Bästa sättet att stilla en överkokt hjärna



Hej på er! Tack snälla ni för alla grattis och hurrarop! Det är så spännande så att det inte är klokt med det nya jobbet. Jag är verkligen oändligt tacksam över att få pröva det yrke som jag alltid har föreställt mig vara ett av världens roligaste. och jag är så glad för alla tumhållningar :)

Idag har vi kämpat på med uppsatsen sedan tidig morgon och just känns det faktiskt lite segt. Alltså, jag vet ju att skrivprocessen är sådan men det är alltid lika frustrerande de dagar man suddar ut mer text än vad man skriver. Just nu är jag ärligt lite less på den. precis som det skall vara, jag vet...

Nåja, hjärnan har gått på högvarv hela dagen iallafall och mitt bästa tips för att få den att stilla sig igen en smula efter en intensiv dag är att lägga sig på spikmattan en stund när man kommer hem. 30 min till 1 timme och man har garanterat kommit ner i varv igen. Jätteskönt! Nästan lika effektivt som ett skönt yogapass. Fungerar även finfint de nätter det kan vara lite knöligt med sömnen. Är ni andra lika frälsta som jag?



Kram på er! /Anna

3 kommentarer:

  1. Jag älskar min spikis, men det gör även min man. Han tar den och somnar oftast efter en stund. Det får bli en egen till honom i julklapp. Jag trodde inte att den kunde göra så mycket nytta som den gör. Lycka till med jobbet, härligt att läsa om din glädje. Stor kram till dig, du är verkligen en positiv energispridare.

    SvaraRadera
  2. Jag är så nyfiken på det här med spikmatta men det har bara inte blivit av att jag provat än.

    Åh vad roligt med ditt jobb, grattis! Det tror jag är ett väldigt intressant och givande arbete och jag tror du kommer passa perfekt till det. Rätt man på rätt plats. Kul!

    ha en bra dag
    //bara anna

    SvaraRadera
  3. Huh... läskigt med spikmattan! Eller jag har visserligen aldrig testat så jag kanske inte ska uttala mig, men det känns allt bra läskigt och taggit. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...