måndag 4 november 2013

När man har fått vad som skulle kunna vara drömjobbet!



Idag vill jag mest vråla ut min glädje, högt, ljudligt och  totalt ogenerat. För vet ni? Det är visst så att det som skulle kunna vara mitt drömjobb visst har gått och blivit mitt!

Ett vikariat som sträcker sig fram till i vår och som ger mig chansen att pröva om det jag tror är drömjobbet faktiskt är det på riktigt!

För faktum är att det är så att från och med nästa vecka kommer jag att arbeta som skolsköterska på en gymnasieskola!!!!

Ja, men dra mig lite baklänges vad roligt det skall bli :D

/Anna

26 kommentarer:

  1. Underbart! Stort grattis! Kram

    SvaraRadera
  2. Men herregud vad roligt! Stort grattis och lycka till tjejen!

    SvaraRadera
  3. Stort stort grattis! Hoppas att det är drömjobbet på riktigt!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jättegrattis! Härligt jobbat såhär långt! Kram Maja

    SvaraRadera
  5. Så roligt för dig! Stort Grattis och Lycka Till! Du kommer att passa perfekt på den tjänsten!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  6. Hallå fina du! Vad KUL!!

    Grattis och Lycka Till!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Världens största ´grattis Anna!!!! Så kul för dig och vilket otroligt meningsfullt och intressant jobb!
    Stor kram från Skåne/Anna

    SvaraRadera
  8. Grattis gud vad kul att du fått ett jobb som du verkligen gillar. Lycka till
    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Vilken fin bild på dig! Jättegrattis till dig! Du får berätta mer hur det är att jobba som skolsköterska. kanske är det jag ska göra också..
    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. STORT GRATTIS igen! Du kommer bli världens bästa skolsyrra! Å du är SÅÅÅ värld detta! KRAAM S

    SvaraRadera
  11. Så roligt, ett stort grattis till dig! Min storasyster är skolsköterska på gymnasiet och trivs jättebra :).
    Ha det gott fina du! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  12. Största grattis. Dagar när drömmar slår in, det måste firas. Fanfar-orkester alltså!

    SvaraRadera
  13. Grattis! Å vad härligt, skrik ut all bubblande glädje bara :) och lycka till nu!

    SvaraRadera
  14. Grattis, grattis, grattis! Det låter helt toppen! :)

    SvaraRadera
  15. Men, åh grattis kommer passa dig perfekt :) ps hoppas du kan komma i fen ds stor kram Diana

    SvaraRadera
  16. Hurra och ett stort Grattis!! Vilken lycka!!! Det här blir kanon!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  17. Men vad roligt, Grattis!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  18. Vad kul ! Du ser ju själv ut som en gymnasielev ;=) kram Milla

    SvaraRadera
  19. Vilken lycka :-) Grattis!

    Kram N

    SvaraRadera
  20. Stooort grattis till nya jobbet, så roligt för dig!! Önskar dig all lycka :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  21. Härligt Anna! Åhhh, vad glad jag blir! Du är så värd detta. Stora grattiskramar och en glädjedans här från mig.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  22. Stort grattis:) du kommer passa perfekt till detta jobbet! :)

    SvaraRadera
  23. Stort grattis Anna!
    Har också alltid haft det där med skolsköterska i bakhuvudet. Tror att det är ett bra och roligt jobb. Företagssköterska har oxå funnit med som alternativ. Praktiserade lite hos en sådan under min sjuksöterskeutbildning...
    Men efter 21 år har jag fortfarande inte kommit till skott att testa något av dessa alternativ ännu :).

    Hoppas att du kommer att trivas, och kanske få känna att du har hamnat alldeles rätt.

    Kram!
    (Ps. Tack för dina fina ord hos mig igår)

    SvaraRadera
  24. Men ååååh! Av alla skolsköterske- o bvcjobb på jorden tror jag att det på en gymnasieskola är roligast. Superdupergrattis till dig från mig!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...