fredag 22 november 2013

När det blåser medvind


När man stretat på i motvind ett tag finns det ingenting som slår känslan av att vinden vänder. Istället för att behöva kämpa och slita sig framåt så backas man upp av vinden i ryggen och liksom seglar framåt i livet. Det är bara att sluta ögonen, åka med och njuta av känslan. Att vinden mojnar för eller senare är inget att bekymra sig över, det är här och nu som gäller, och nu mina vänner  har jag banne mig styv kuling i ryggen :)

Kram på er!

/Anan

8 kommentarer:

  1. Härligt att läsa, njut på av medvinden, det är du verkligen värd!

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. UNDERBART!!!!!
    En fin helg önskar jag dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Segla vidare och lycka till med pullupsen. :)
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Vad underbart det låter. En så fin bild på dig. Kram.

    SvaraRadera
  5. Underbart Anna, det är du verkligen värd!! Fortsätt njuta!
    Trevlig helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Härligt... jag riktigt känner vinddraget...
    Kram M.E

    SvaraRadera
  7. Så härligt! Skicka lite vind till mig ;-)

    Kram N

    SvaraRadera
  8. Härligt vännen, det är du värd o vilken fin bild. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...