torsdag 21 november 2013

Att göra pullups

Alltså, alla träningsnördar tycker väl att det är döläckert med pullups. Jag har aldrig någonsin har lyckats göra en (inte ens för 15 år sedan när jag vägde 15 kg mindre och hade betydligt mer svällande muskler), men jösses vad jag har försökt under åren.

Men...

Nu har lillasyster och jag investerat i rejäla gummiband som hjälper oss på traven. Naturligtvis behöver jag ett bra mycket fetare gummiband än vad lillasyster behöver för att klara av att komma upp. Men det är så himla läckert att faktiskt klara av att göra rörelsen på riktigt. Alltså, man känner sig döstark fast man kanske inte är det! Och tjädrar i min lilla låda vilken träningsvärk det ger :) Bästa investeringen på länge!



Ha det bäst!
Kram /Anna

3 kommentarer:

  1. Häftigt. Kram på dig från Maria

    SvaraRadera
  2. jätteläckert! kram

    SvaraRadera
  3. Häftigt!!!
    Nu blev jag träningssugen (fast jag just nu inte orkar lyfta huvudet från soffryggen).
    Ha en fin kväll!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...