söndag 24 november 2013

När man delar prylar med andra!

Jösses, då var det alldeles strax dags för en ny vecka igen. Helt galet vad tiden springer iväg... Klyschigt jag vet, men det är verkligen inte klokt. Vi har iallafall haft en härlig lugn helg och batterierna är fulladdade inför kommande vecka. Visserligen skall jag bara jobba två dagar sedan är jag ledig igen, men ändå. Ett nytt jobb tar verkligen på krafterna, hur roligt det än är ;)



Idag åkte vi iväg en sväng och hälsade på storasyster och D och eftersom kollektivtrafiken går rent ut sagt skitkasst på söndagar så passade vi på att lyxa till det med att boka en bil på bilkooperativet. Vi är supernöjda med beslutet att sälja våran bil och istället dela tre bilar tillsammans med ett gäng andra personer. Så som vårt liv ser ut just nu så passar det oss perfekt! Väldigt smidigt! Och billigt!

Nope, dags att hoppa i säng och sluta de bruna om jag skall ha en suck att komma ur sängen i morgon när väckarklockan ringer!

Kram Anna

6 kommentarer:

  1. men gud sååå smart, dela bilar med andra.. det gillar jag..

    önskar dig en fin veckan..

    kram

    SvaraRadera
  2. Vilken smart idé att dela bil. Dock behöver vi vår just nu. Kram.

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mig att huvudet är fullt med allt nytt man ska lära sig, alla intryck mm kände likadant när jag fick en nytjänst på mitt jobb i våras!
    Vilken toppen idé att dela bil! tyvärr skulle det inte funka för oss! Lämning och hämtning på dagis/fritids och sen tre mil t Gbg!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Lugna sköna helger är bäst :-). Kan förstå att det tar på krafterna med nya jobbet. Men så roligt att det känns bra och jag hoppas att du har haft en bra jobbvecka hittills.
    Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...