fredag 8 november 2013

Mosad fredagshjärna...


Åh, härliga känsla när man kommer hem på fredag och drar på sig pyjamasbyxor och raggsockor och landar med ändan i soffan...



Har tillbringar hela dagen på konferens tillsammans med mina nya kollegor och därför sitter jag här nu, med minst sagt mosad hjärna. Hjälp, vad mycket nytt. För mig är ju hela skolvärlden ny och det är en hel del för huvudet att processa nu om man säger så ;) Men alla i elevhälsoteamet som jag träffade idag verkar supertrevliga och jag är övertygad om att det kommer bli hur roligt som helst att jobba tillsammans med dem. Magkänslan säger mig att det här kommer att bli bra... Nu gäller det bara att få ihop livet med jobb (inklusive pendling), skola och familj igen. Det var ett tag sedan...

Kram Anna

8 kommentarer:

  1. Lycka till med det nya jobbet! Kan tänka mig att det blir mycket att lära.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Magkänslan ska man lita på, helt klart. Hur långt har du till jobbet?
    Önskar dig en skön helg
    //bara anna

    SvaraRadera
  3. Det blir säkert bra, ska du se. Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  4. Grattis till ditt nya jobb! Förstår att det känns spännande och mycket nu i början. Hoppas att det kommer att bli som du tänkt dig och att du hittat ditt drömjobb!!!

    Ha en fin helg!
    /Jenny

    SvaraRadera
  5. Soffhäng i pyjamas en fredagskväll är aldrig fel!
    Ha en fin helg :).

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Njut av helgen kära Anna och du... det kommer att gå strålande. :)

    Ta hand om dig och lycka till nu!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. En mosad till här...
    Hoppas du får en fin helg nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Det tar ett litet tag, sen är du inne i de nya rutinerna. Vilken skola fick du jobb på? Långt att resa?
    Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...