söndag 14 juli 2013

Att klara av att slita sig


Det krävdes nästan mer styrka än vad jag kunde uppbåda för att klara av att slita mig från tre sommarlovslediga barn och en semesterledig man och återvända hem till stan efter 48 timmars ledighet för att påbörja pass 1 av veckans kommande 6 innan det är min tur att gå på semester också. 

Familjen skall förhoppningsvis få njuta vid havet resten av veckan och det får mig inte att känna mig mindre övergiven här hemma... 

Nope, dags för en kväll på jobbet :)

Kram Anna

Ps: Tack för era MYCKET kloka tankar och funderingar angående mitt förra inlägg. Ni är bäst :)

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild. Förstår att det var svårt att slita sig. . . varma hälsningar N

    SvaraRadera
  2. Ååååååhh. Att jobba när resten av familjen är ledig är inte så kul!! Kanske kan du ta chansen att göra nåt du inte hinner i den vanliga vardagen!? Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Ja nog förstår jag att det känns tufft. Vilken underbar bild!

    Men sex dagar går hur fort som helst så snart har du semester och får vara med de dina.
    Må så gott fina du! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Vilken härligt bild! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...