fredag 3 februari 2012

Äntligen!

ÄNTLIGEN har verkar det som om den läskiga förkylningen som jag bråkat med hela veckan har gett med sig! Tur det för nu skall jag jobba i helgen och nu är det tamigtusan färdig snorat så jag kan gå dit som planerat! Idag är jag ledig på schemat och det känns ju skönt att få en någorlunda frisk, ledig dag innan det är dags för jobbet igen.

Kanske ta tag i sunkhemmet? SunkAnna tog jag tag i i går så nu är det bara hemmet kvar som fått gro igen denna veckan...





2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Vad kul att du hittat till min blogg:)

    Skönt att din förkylning gett med sig, jag har också varit snorig o hängig i några dagar men jag hoppas att det blir bättre nu till helgen.

    Ha en fortsatt bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...