måndag 5 december 2011

Träning

Tilda och jag håller som bäst på att skissa på hur vi skall lägga upp det kommande året när det gäller vår träning. Jag har ju som sagt knappt rört på min stackars febriga kropp på snart ett år och det mår den verkligen inte bra av och vart Matildas träningslust har blivit av är det ingen som vet. Hon behöver verkligen stärka upp sina muskler om hon skall klara av att jobba i framtiden och jag önskar också min forna vältränade kropp åter. Hur vi skall lägga upp träningen är vi inte klara med ännu, men någon slags redovisning här på bloggen laddar vi för. Det kanske är någon mer som är sugen på att  hänga på?



I morse utamanade jag mig själv med att damma av ett gammalt gympapass som jag lite försiktigt tog mig igenom i min ensamhet. Feber till trots. Gick ganska bra men jag inser att de dagar dagar jag skall träna så behöver jag vara ledig från jobbet. Det sliter allt en del på kroppen att träna med feber. Annars behöver jag inte vara rädd för att göra det. Doktorerna har ju scannat igenom min kropp och där finns inget farligt som kan bli värre om jag tränar. Så jag tänker göra det lite mer frekvent framöver! Skall bli underbart för jag saknar det något oerhört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...