onsdag 7 december 2011

Shopping

Ibland måste man helt enkelt ta genvägar för att komma på rätt bana igen. Totalt destruktivt med ändock, köpa lycka för (lite för mycket) pengar fungerar då och då. Efter jobbet gjorde jag och lillasyster stan lite för bra. Shoppingen blev lite överdriven men oj vad bra det känns nu! En stund iallafall :-)

Nä, skämt å sido, vi köpte faktiskt bara sådant vi behövde. Underkläder, mössor, vantar och två par nya jeans till mig. Det sista oerhört nödvändigt eftersom mina enda jeans bokstavligen ramlade sönder häromdagen. Det är faktiskt liiiite för kallt att knata omkring med kjol i kylan!

Men nog om det!

Vad som också gör mig på oerhört gld och på gott humör är de underbart galna  bilderna på lillasyster som jag av någon anledning lyckades ta i somras när vi satt längst uppe i pariserhjulet. Jag var lika skräckslagen jag och vi gallskrek ikapp vilket gör bedriften än större.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...