onsdag 21 december 2011

Nattjobb och köksrenovering

Laddar för fullt för att tillbringa kommande natt på jobbet. Det krisade ihop sig och jag bytte två dagar mot en natt, vilket från början kändes som en bra idé, men efter att inte ha kunnat sova på hela dagen undrar jag stilla hur sjutton jag skall kunna hålla mig vaken tills i morgon bitti ;-) Jaja, får väl använda mig av tändstickor och hålla upp ögonen med i värsta fall...

Igår kväll var hantverkarna här och monterade upp vårt nya kök. Eller egentligen var det bara nya köksluckor som monterades på de gamla stommarna. Känns lite ekoreko sådär att låta de gamla välbyggda stommarna vara kvar och bara byta ut de gamla 60-tals, slitna luckorna. Blir hur bra som helst, nu väntar bara jobbet med att möbla i skåp och lådor, vilket inte är skitkul direkt!




Efterbild kommer i morgon när det är bättre ljus att fota det nya fina köket i :-)




1 kommentar:

  1. Så spännande med nya köksluckor. Ska bli roligt att se resultatet. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...