onsdag 14 december 2011

Lugnet innan stormen

Ledig idag men det är full rulle ändå. Full rulle med bara roliga saker! Hade planer på att göra stan och fixa julklappar till nära och kära men jag roar mig med mängder av grejer här hemma istället! Ingen idé att göra stan om man inte har rejält med tid, för det blir bara stressigt och det slutar ändå med att det får bli fler turer dit och eftersom stan är mitt värsta så undviker jag det om jag kan! Det hinns nog med en annan dag!



Laddar för en lunchdate med bland annat världens finaste 5-åring och senare översovning för alla som är involverade i modevisningen i morgon. Så ju gäller det att passa på att njuta av lugnet här hemma en stund till för sedan lär det smälla till och bli överfullt med folk! Precis vad jag älskar!


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...