tisdag 15 april 2014

Rapport från sjukstugan



Det var en alldeles eländig sjuka som kom och hoppade på mig i lördags, för jag är fortfarande inte frisk. Inte kul alls faktiskt, även om jag är hemskt glad och tacksam över alla fina krya hälsningar ni lämnat till mig. Min plan var att jobba som i går och idag för att sedan ta påsklov, men se de planerna gick i stöpet å det grövsta. Istället är jag världens tråkigaste, som visserligen har förflyttat sig till soffan i stället för sängen, men är inte speciellt rolig och sällskaplig iallafall. Nu har jag tyvärr även lyckats smitta ner barnens pappa och nu är det han som ligger och stönar under täcket av feberfrossa och illamående. Stackars! Inte så livat här hemma direkt. 

Jag lyckades iallafall knåpa ihop en hemtenta som skall lämnas in efter påsk när jag inte hade något bättre för mig igår. Och det är ju alltid något positivt. Nu behöver jag inte tänka på den mer iallafall. Däremot väntar jag på att examinationsschemat skall släppas för i veckan är det Ä N T L I G E N dags att skicka iväg vår magisteruppsats till vår examinator!!!! Som vi har längtat :) Som det ser ut så är det examination runt första maj och sedan blir det fest, det lovar jag er! 

Ha en fin dag hörrni!

Kram Anna

5 kommentarer:

  1. krya på dig..

    Glad Påsk hoppas att Ni blir friska och kan njuta av ledighet.

    SvaraRadera
  2. Nej men vad synd att det fortfarande är sjukstuga som gäller.
    Ni får krya på er så håller jag tummarna för att ni är friska och krya till påsk! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Aj då! Det var inte kul med såna ilskna och långlivade basselusker. Hoppas att du snart mår bättre igen.

    Krya på dig kram!!

    SvaraRadera
  4. Usch och fy inget vidare!!!
    Men så
    Skönt att du är färdig och kan njuta av påsken!
    Krya på dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Usch för influensor, krya på dig.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...