måndag 28 april 2014

Att njuta av det härliga vädret


Hej på er!

Längesedan... Jag fastnade visst ute i våren precis som jag gissar att ni andra också gjorde och fastnar man i våren som finns det visst ingen lust alls att häcka framför en dator mer än nödvändigt. Visst är det fantastiskt ute nu. Cyklade till stationen i bara en tunn kofta i morse, då känns det som om det är sommar på riktigt :) Bakslaget mes snö och minusgrader väntar tydligen senare i veckan men nu är nu och nu njuter vi i fulla drag!



Sitter ute på balkongen och njuter av kvällssolen och det är väl knappt att man kan ha det bättre än såhär. En kväll som den här är så sällsynt och det gäller det att ta tillvara av den till max. Kvällssolen i ansiktet, barfotafötter uppslängda på balkongräcket, en kopp te bredvid och en ny tidning i knät. Sämre kan man ha det. Det är ganska så sällan jag köper några tidningar, för det mesta finns ju här i bloggvärlden. Men då och då unnar jag mig en tidning eller två och det är väl verkligen vad man kan tala om vardagslyx. Oftast blir det Lantliv, Sköna hem, eller någon fototidning, eller yogatidning, eller någon annan träningstidning. Det ger lite ny inspiration, och en stunds förströelse. 



Är lite sugen på att beställa en prenumeration faktiskt. Det var år och dar sedan som jag prenumererade på någon tidning. På tidningskungen finns det alltid bra erbjudanden och jag blir lika sugen varje gång jag surfar in där.  Det svåraste är kanske bara att välja...

 Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Åh, det ser verkligen härligt ut :) Kram

    SvaraRadera
  2. Det är fint att fastna i våren :) Och inte svårt alls! Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Så härligt att slänga upp fötterna! Här njuter jag med! hihi jag tog en prenumation förra veckan bara för att man fick en löparklocka på köpet!
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...