onsdag 23 maj 2012

Min dag

Sweet jesus vad härligt det är nu när sommaren är här. Man vill bara vara utomhus och njuta av solen hela tiden. Hoppas, hoppas att det håller i sig över studenter och baler och allt vad det är. Livet blir liksom enklare när solen skiner.

Idag har jag haft en date med min doktor som förövrigt är världens bästa. Han överröser mig med beröm och eftersom jag är en sucker för beröm så kan jag inte annat än tycka väldigt bra om honom ;) Nä, skämt å sido, det är fantastiskt att ha en doktor som tycker precis som jag själv gör. Vi tror på samma plan, även om jag fortfarande har lite svårt att acceptera hur sjuk han säger att jag är...

Jag kommer att vara hemma på heltid ett litet tag till, vilket naturligtvis är lite kluvet. Jag längtar ju tillbaks till jobbet... Men nu har vi satt ett datum som jag skall börja jobba igen och det ser jag fram mot.

Nog om det...

Gjorde stan (mitt värsta) tillsammans med Tilda idag på jakt efter balskor vilket inte var helt lätt. Men vi hittade ett par tillslut som var superfina! Skönt, då var det avklarat. Passade även på att njuta av en god sushilunch på favoritstället! SÅ gott!


Idag blev det vilodag från gymmet. Troligen är det ganska bra för min stackars kropp att vila idag eftersom ajg har kört ganska hårt de två senaste dagarna, men är ändå lite rastlös ;) Tänk vad härligt att jag är igång igen. Fatta vilken tortyr det har varit att inte träna på så länge. Jag älskar at träna riktigt hårt och nu när jag har möjlighet att göra det så mycket jag vill så njuter jag. Kommer att vara i toppform (haha, eller inte riktigt kanske) när jag börjar jobba igen!

Annars?

Jo, jag är oerhört tacksam för all kärlek som ni skickar till mig i era kommentarer. Ni skall veta hur mycket det betyder med er omtanke. All kärlek till er <3

Kärlek är även att komma hit och hälsa på och ha massor av smarrig glass med sig som en kompis gjorde nu ikväll! Supermysigt!


Lite spretigt inlägg men det var min dag :)

Puss och kram




2 kommentarer:

  1. Härligt med en bra doktor!!Ja jag vet hur det är det där med att börja jobba:)Jag vill också men det verkar ta tid för mig att ta mig framåt:( Jag älskar också sushi<3

    Ha det gott!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att du har en doktor du trivs med och att ni har en plan ni båda tror på. Jag och min doktor har också en plan. Igen. Heja oss!
    Förresten är jag galet impad av hur mycket du tränar. Oj, oj... Tänk den som höll på så.. Skulle vara såå fit ;)
    Ha en fin kväll! //Elin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...