torsdag 3 maj 2012

Att pausa

Om man nu skall pausa för en stund kan man hitta sämre ställen på jorden att göra det på. Bara för att vi bor inne i stan innebär det inte att vi inte har närhet till naturen. Nej, tvärtom så har vi promenadavstånd både ner till Nolhagaparken och sjön Mjörn. Men det är ändå  lätt att glömma av hur vackert vi har det ända in på knuten.

I förmiddags promenerade jag en sväng ner till sjön och jag var visst tvungen att lägga mig och lyssna på vattenklucket en liten stund...

Sämre kan man ha det när man pausar :)










1 kommentar:

  1. Ser underbart ut:)Härligt med promenadavstånd.Jag är tacksam för jag har nära, bor precis bredvid strömsholms kanal och dess natur runt omkring.Nu när jag bara orkar gå korta promenader.Då kan jag gå där och strosa och andas in naturen och hämta ny kraft.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...