måndag 12 mars 2012

En härlig dag helt enkelt

 

Kom hem efter två timmar ute i den härliga solen. Hade turen att få sällskap idag av min före detta klasskompis och bästa reflektionspartner. Att ha någon att älta jobb med är helt ovärdeligt när man har det yrket vi har. Dessutom när man aldrig hinner med någon reflektionstid på arbetet, så är det en nödvändighet för att orka med. Tänk vilken tur jag har ändå. Så idag slog vi ihop terapiandet med två timmars powerwalk. Två flugor på smällen helt enkelt :-)


Efter den härliga rundan var jag hungrig som ett ösregn och som tur var så fanns det mat kvar i kylen sedan igår så det gick snabbt at få lite mat i magen. Godaste laxgrytan ever och idag festade jag till och med till det med lite pasta till. Kändes som om jag behövde lite kolhydrater idag. Skall ge mig ut på en sväng till och är redan lite darrig i benen...

Nu en snabbdusch, sedan en stund på balkongen innan det är dags för att laga middag och sedan gesig ut på nästa runda.

Sämre kan man ha det en ledig måndag som den här!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...