onsdag 12 oktober 2011

Godmorgon

Är ledig idag vilket är toppen eftersom det värsta ryggskottet man kan tänka (nja, nästan iallafall) har attackerat mig. Så idag blir det att ta hand om min stackars onda kropp. Skall börja med att ge mig ut på en långsam, skön promenad i det härliga höstvädret både för försöka mjuka upp ryggen litegrann men även för att njuta av känslan att dra ner frisk, klar luft i lungorna.

Djupa, lugna andetag är nog bästa medicinen just nu. Det har varit lite dåligt på den fronten de senaste veckorna nämligen. Hög tid att ta hand om kropp och knopp således!




Den vackra soluppgången fångade jag genom köksfönstret en morgon tidigare i veckan. Högst njutbar!

En fin dag i solen önskar jag er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...