torsdag 13 oktober 2011

Älska att skapa

Att skapa är något av det bästa jag vet. Från början bara ha en tanke på tex. hur ett armband eller klänning kan se ut, och sedan på riktigt designa och skapa det med egna händer. Det får mig att tänka på annat än vad som händer i mitt liv, man kan fokusera och bara låta fantasin flöda. Väldigt avslappande. 

Att jag valde att gå en textil-linje på gymnasiet var nog det bästa valet, det har verkligen fått mig att förstå vem jag är och vad jag vill göra i mitt liv.

2 kommentarer:

  1. Åh det är verkligen skönt att få pyssla och vara kreativ en stund om dagen. Vilken kul idé förresten att starta blogg ihop, mor & dotter!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Läste din kommentar på UnderbaraKlaras sida och lämnar ett tips till dig med ekologiskt odlade produkter från väldens största odlare av Aloe Vera produkter. Det är innebladsgelén som används.
    Kanon till en själv, barn och djur.

    http://www.myaloevera.se/460000640223/hem

    Natthälsningar
    Ingrid

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...