torsdag 9 juni 2011

Glass och film

Nu när regnet bara vräker ner och den sköna sommarvärmen har flugit sin kos igen så passar vi på att mysa inomhus. Hyrde ett gäng filmer igår som verkar bra allihop (såklart, hyr väl inte filmer som verkar dåliga eller?!) och vi får se vilka vi kommer att se ikväll! Riktigt skönt att bara få hänga i soffan hela kvällen!


Dessutom har lillebror och jag förberett myskvällen med att försöka oss på att göra egen glass. Hur enkelt som helst att göra och blir det lika bra som det verkar så återkommer jag med receptet. Eftersom färska jordgubbar är det bästa jag vet så blev det naturligtvis jordgubbsglass á la LCHF.



Först middag, sedan torsdagsmys!






2 kommentarer:

  1. Åh, Kings speech vill jag så gärna se. Jag är lite hemligt förälskad i Colin Firth :)
    Hoppas att kvällen blir mysig - det är en perfekt filmkväll :)

    Jag önskar er en härlig kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Trassel var vi och såg på bio. Riktigt bra, älskar barnfilmer med härliga budskap.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...