torsdag 4 oktober 2012

Ösregn och bästa hudvården

Herregud, skall det inte sluta regna snart??? Alla ni som tjatar om hur fin hösten är, är ni ÖVERHUVUDTAGET utomhus???? Efter att ha suttit inne och häckat hela dagen drog jag med mig lillasyster ut på en prommis och jo, vi hade kommit halvvägs när himlen plötsligt öppnade sig för världens skyfall. Kom hem alldeles nyss och vi har som två dränkta katter. Totalt dyblöta in på bara skinnet! Så nu hopp i pyjamasarna och duns ner i soffan och titta på ett avsnitt av världens bästa serie innan det är dags att sluta det bruna för dagen. I morgon är det fredag, tror ni vi klarar av den dagen utan att få regn på oss?  ;)
 
 
Fick hem en omgång av vad jag tycker är den bästa hudvården. Jag älskar MK:s produkter och har nu äntligen en kompis som säljer dem så nu är de lätta att få tag på igen (Sålde faktiskt produkterna själv för många, många år sedan, ja långt innan lillebror föddes) och gissa hur glad jag är för det :)
 
Ha en fin kväll hörni!
 
/Anna


4 kommentarer:

  1. Hahaha, ja men regnar gör det ju även på sommaren. Nu på hösten känns det mysigare att få kura inne med tända ljus och höra smattret av regn på fönstren. Och det regnar ju inte alla dagar, jag gick en härlig promenad i den friska luften i morse och bara njöt av höstluften :).
    Men jag försöker inte övertala dig, du behöver inte gilla hösten :).
    Ha nu en riktigt skön fredag och en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Idag skiner solen:-). Iallafall där jag är. Kram kram S

    SvaraRadera
  3. Hihi, men visst är det mysigt att komma in sen när man gått en regnig promenad?
    Ha en mysig fredag!!

    SvaraRadera
  4. Nu kom då regnet igen men det kvittar. Har det ganska skönt inne!
    Jag använder Dermalogica, trodde aldrig på att jag skulle se en så stor förbättring!

    Trevlig helg

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...