onsdag 17 oktober 2012

Ondacirkelns vändning vecka 2


BareMinerals är det absolut bästa sminket jag någonsin testat. Just nu använder jag "bara" deras fondation. De är rätt dyrt smink men absolut värt pengarna. Innan använde jag sådana där klet fondations som man kunde få fula fjortislinjer, mycket finnar och känslan av en ansiktsmask i fejjan. Inte okej..., och med BareMinerals känns det verkligen som om man inte har något i ansiktet, jag har fått mindre finnar och inga hemska linjer. I like!
 
Dååå problemet är att jag är så dålig på att sminka av mig/ tvätta anisktet på kvällen innan jag lägger mig. Så veckans uppdrag är att tvätta ansiktet VARJE kväll! Good luck!

/Matilda 

1 kommentar:

  1. ID är verkligen mångas favorit! Min syster använder också bara det... Jag jobbar ju på ett badhus där vi har ett SPA som säljer det märket och jag har fått bra pris också.
    Men! tyvärr fungerar inte den på mig! Jag måste ha världens konstigaste hud. Den lägger sig rakt på efter några timmar och ligger som en mask.. jag ser helt galen ut! Sorgligt, för jag är också helt värdelös på att tvätta av mig sminket på kvällen. Vaknar som en tvättbjörn varje morgon! Hihi..

    Ha en fin kväll, goa du! kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...