söndag 28 oktober 2012

Hemtenta


 
Har kämpat på med min hemtenta hela eftermiddagen och det går sakta, sakta framåt. Gissar att jag har klarat av dryga två-tredjedelar och även om de svåraste bitarna är kvar så är min förhoppning att jag skall bli klar under morgondagen. Isåfall blir det några dagars lov för mig med eftersom jag bara skall till skolan på torsdag (för att redovisa hemtentan) denna veckan. Gillar att få sitta hemma och skriva (även om det är plågsamt när man kör fast). Det är nästan det bästa med att gå i skolan. När man får lov att lägga upp dagarna som man vill. Ingen annan som bestämmer. Dessutom oerhört skönt nu efter fyra veckors praktik som i och för sig varit väldigt roliga men samtidigt ganska tuffa.
 
Vad jag skriver om? Amning, detta ständigt laddade ämne som de allra flesta människor har en åsikt om...
 
 
Nu ger jag dock upp för idag. Bara tre avsnitt kvar av första säsongen av Gossip girl :)
 
Ha en fin kväll!
/Anna


4 kommentarer:

  1. Åh, man känner sig nästan skyldig när man inte besökt sina favoritbloggar! Precis som du skrev till mig så är det som man inte har tid för sina kompisar, fast man vill!

    Jag läser igen mig lite här och skickar en hejarkram och hoppas tentan går bra. Du får berätta vad du tycker om Gossip Girl. Tackar aldrig nej till en bra serie!

    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med tentan! Intressant att det är så laddat med amning, kan inte alla bara få må bra och gör asom de vill och få stöd för det? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, eller hur!!! Om man liksom bara kunde låta folk göra sina egna val så tror jag att SÅ många både mammor och bebisar skulle må SÅ mycket bättre! Kram

      Radera
  3. Jag minns så väl det där när man satt och lämpade med hemtentor. Sakta, sakta växte det fram och till slut så hade man lyckats bli klar utan att man egentligen förstod hur det hade gått till. Stort lycka till :)

    Jag önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...