måndag 8 oktober 2012

Ondacirkelns vändning vecka 1

Japp då sätter jag igång med nya vanor. Min första nya vana handlar om mat. Jag som många andra tjejer och killar tänker: att äter man så lite som möjligt så blir man smal och väger mindre, men jag som älskar mat så slutar det med att jag "moffar" i mig mat. Detta känns inte så nyttigt, och överhuvudtaget att sluta äta är ju inte en bra lösning att gå ner i vikt.
 
Jag vet att jag inte behöver banta eller minska på kilorna och det är inte det som är tanken heller. Jag vill äta regelbundet och nyttigt. Detta skulle ge mig mer energi och ork till att fortsätta med detta och mycket annat tex att träna....
 
Så denna veckan ska jag äta: frukost, lunch, mellanmål och kvällsmat, känns som en bra start på den ondacirkelns vändning! Hajjja nu kör jag!

 /Matilda

1 kommentar:

  1. Jodu, äta bör man annars dör man! Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...