tisdag 9 oktober 2012

Ofrivillig sovmorgon

Godmorgon!



Här hemma fick vi en ofrivillig sovmorgon i morse (någon...hmmmm... hade glömt att ställa väckarklockan) och skall jag vara ärlig så var den ganska så välbehövlig. Är bara SÅÅÅÅÅ sömnig. Kommer att komma en timme försent till praktiken, men jag har världens bästa handledare som fattar grejen så det är lugnt och med andra ord ingenting att stressa upp sig för, fast att komma försent egentligen är något av det värsta jag vet :)
 
Nu hann jag ju in en snabbis här istället för att önska er en fin dag. Inget ont som inte har någonting gott med sig helt enkelt!
 
/Anna
 
PS: Tack snälla ni för alla gulliga kmmentarer angående vår nya design här på bloggen. Det var dags att piffa till lite här efter ett och ett halvt år  tyckte vi! Och visst blev det bra! 
 

5 kommentarer:

  1. Härligt med en bra handledare och att du inte behövde stressa på.Och vilken fin design på bloggen ni har skaffat. Fint inlägg Jag älskar.

    Ha en bra dag!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jodå, kanonsnyggt här inne!

    Och sovmorgnar är ju sköna!

    SvaraRadera
  3. Ja, då behövde du sova! Och det är jättefint här! Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är det värsta jag vet, att försova mig. Men det är klart, kan man ta det lite easy så gör det ju inget! Stressa på morgonen gillar jag inte..

    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...