tisdag 8 november 2011

Aj då!

Hej, hej bloggen!
Nu är jag i en stor stad som jag knappt känner till, fattig som en student och antagligen utan praktikplats. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, antagligen var jag så spänd och glad över min praktikplats i Stockholm att jag inte märkte av att det inte var säkert att jag kunde vara där, eller så var det ett missförstånd. I morgon förmiddag ska jag i alla fall dit och prata med de och hoppas på att det finns något jag kan göra! Man lär sig av sina misstag, det är något som är säkert! Gäller att ha en extra plan till nästa gång. Hoppas ni är nyfikna på vart praktikplatsen är någonstans, kan vara säker på att många kommer att vara avis när jag avslöjat. Vi hörs, kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...