tisdag 25 juni 2013

Dags för Kongress



Under dagen har lillebror och jag förflyttat oss till Borås, för det är där vi kommer att hänga i veckan. Varför det kanske man undrar då? Borås kanske inte är första valet när det gäller att semestra på... Men vi är faktiskt här av den roliga anledningen att det är här IOGT-NTO rörelsen har sina kongresser i år. Och eftersom jag sitter med  i Junis (världens bästa barnorganisation) förbundsstyrelse så har jag förmånen att få vara med och diskutera, debattera och förhoppningsvis ta massor av kloka beslut under veckan. Lillebror kommer säkert få vara med på ett och ett annat äventyr medan jag sitter på förhandlingar på dagarna och troligtvis kommer han hitta mängder av nya kompisar. Sedan skall det väl förhoppningsvis bli lite ego tid för oss tillsammans med :) Otroligt mysigt att ha med honom iallafall!

Nu skall vi strax krypa ner i våra goa hotellsängar för i morgon är det tidig uppgång som gäller! Vi är taggade till tusen båda två och hoppas och tror att det kommer bli en toppenvecka :)

Kram Anna

Psss: Kan inte lova att det blir så mycket bloggat i veckan, men om ni vill se vad ni har för oss så kolla Instagram.  Skall försöka komma lägga ut bilder kontinuerligt. dagaravlycka heter jag där!

8 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en riktigt bra vecka!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att ses!! //Karin

    SvaraRadera
  3. Låter som om ni kommer ha en toppenvecka!

    Tack, för fin kommentar hos mig! Så kul att läsa igen mig hos mina favoriter :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Håller koll på Instagram såklart!

    Borås är trevligare än man kan tro vid första anblicken. Det upptäckte vi förra året, efter att sonen som går i skola där hade försökt övertyga oss ett tag :)

    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  5. Ha det så bra i Borås:) Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  6. Låter som en riktigt bra vecka! ;)
    Ha det så bra ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  7. Ha det så trevligt i Borås. Staden jag bott i under två roliga och intensiva pluggår.

    SvaraRadera
  8. Låter riktigt trevligt. Ha en riktigt fin vecka med lillebror och kollegor. kram Nilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...