måndag 6 maj 2013

Måndag

En oerhört seg morgon efter en som vanligt alldeles fantastiskt rolig helg i Stockholm med mina polare i Junis förbundsstyrelse. Huvudet känns som om det är fyllt med bomull och kroppen bara strejkar. Lika skumt det där varje gång. En helg, till bredden fylld med inspiration, skratt och glädje men ändå fullständigt dränerande på energi. Innan jag däckade i går kväll hade jag tusen idéer för vad jag skulle göra idag på min obokade dag och även om inspirationen verkligen är på topp så jag jag inte tagit mig ur pyjamasen än. 



Nåja, jag tror att jag gör en omprioritering helt enkelt. En dusch, rena kläder och några timmar in i skrivarbubblan. Det var länge sedan jag satte mig ner och skrev på boken och det har jag verkligen längtat efter att få göra. Kanske det kan få mig att fokusera en smula :)

Ha en alldeles vansinnigt fin måndag!

Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Ha en fin måndag du också, är också omtumlad och lite tom efter alla intryck under helgen, nästa gång får du se till att vara med på bloggträffen också.

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dej en skön start på nya veckan .Ha en skön måndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Låter ungefär som min måndag då. Är också helt galet trött! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...