onsdag 13 juni 2012

Sommarlov

Så var det ÄNTLIGEN lillebror och lillasysters tur att gå på sommarlov. De har varit rejält trötta och slitna den sista tiden så det var mer är välkommet. Nu hoppas jag att det innebär att vi kan varva ner lite bättre allihop. Det har varit alldeles för mycket gasa och alldeles för lite bromsa de senaste veckorna.


Det är så otroligt grön och vackert ute nu. Svårt bara att få till färgerna på bilderna när det är alldeles mörkt på himlen. Men i verkligeheten är det så vackert att man dånar litegrann...




Om vår plan håller så blir det en riktigt skön, slapp, ledig vecka för lillasyster och mig nästa vecka. Lillebror åker på semester till mormor och morfar fram till midsommar. Tilda och barnens pappa jobbar. Kvar blir bara lillasyster och jag. Och om vi har tur, soligt och härligt  väder :)

Tack hörni, för era kloka tankar ni delade med er i förra inlägget! Ni är så fina och jag suger åt mig all omtanke och kärlek ni delar med er <3


1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt det låter! Det var alltid såå skönt att gå på sommarlov efter en en lång termin. Önskar er all sol och värme på er mysvecka så ni kan samla en massa energi! //Elin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...