söndag 22 juli 2012

Ett år kvar....

Semestern kan väl inte börja så mycket bättre när man får lov att fira sin egen födelsedag med sol, värme, paket, tårta och nära och kära! Nu är det precis ett år kvar tills jag fyller 40 och vad det innebär återkommer jag med i ett inlägg i morgon! Men jag kan lova att det kommer bli spännande :)


Just nu skall jag njuta av att ha min äldsta dotter nära några timmar till....

 

Hoppas att ni har det riktigt bra allihop! I morgon skall det regna så då skall jag ta mig en svängom runt alla mina favvobloggar och läsa vad ni har haft för er den senaste tiden!

Kram



4 kommentarer:

  1. Åh, grattis fina du! Hoppas att du fick en härlig dag med massa glädje och skratt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK snälla du :) Dagen var toppen på alla sätt och vis!

      Radera
  2. Grattis på födelsedagen fina Anna! Och njut nu av varenda dag av 39 istället för att frukta 40. The best is yet to come. :)

    Sköt om dig du fina!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jo du, SOM jag njuter! Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...