söndag 8 juli 2012

Bröllopsyra


Det var ett fantastiskt vackert bröllop till bredden fyllt med kärlek och glädje. Bruden var så där ljuv som bara en brud kan vara och brudgummen sådär stilig som bara en brudgum kan vara :) Vigseln äde rum i den sötaste av kyrkor och färden till festlokalen skedde med helikopter för brudparet. Middagen var god, talen var både vackra och underhållande och fler en en gång under kvällen letade det sig fram en tår i allafall min ögonvrå. SÅ mycket kärlek under ett och samma tak...

Mitt uppdrag som toastmaster? Jo, det gick bra, Jag hade en toastmaster-kollega som jag kunde luta mig mot vilket var oerhört skönt. Jag känner att min insats var godkänd. Under andra omständigheter hade jag troligen kunnat briljera ännu mer, men just nu är jag nöjd ändå.

Är iallafall oerhört tacksam över att jag fick äran att vara en del av det vackra brudparets stora dag. Två fantastiska människor som jag är övertygad över har ett fantastisk liv framför sig. All lycka och kärlek önskar jag dem!

Brudparets önskan är att inga bilder på dem skall publiceras på nätet och jag fuskar väl liiiite med det om jag skall vara helt uppriktigt, men jag ville ändå bjuda er på en lite glimt av dem. Jag hoppas att de inte misstycker. Bjuder även på bilder på närmsta familjen... för ovanlighetens skull även mig själv inräknat. Men är det fest så är det :)








3 kommentarer:

  1. Men så härligt med bröllop! Häftigt med helikopterfärd till festlokalen. Hoppas allt går bra med jobb och ha en bra dag! Kram Jennifer
    (Vet inte vad jag fick Öland ifrån i min förra kommentar :D, men men struntsamma, jag älskar Öland även om det inte var där ni var ;))

    SvaraRadera
  2. Så roligt att gå på bröllop.
    Då är det inte konstigt att man gråter en skvätt, det ska man göra på bröllop.

    Du är så välkommen att kika in i butiken, kolla bara våra öppettider på hemsidan så du inte åker in till stan förgäves.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt med bröllop. Nu längtar jag om möjligt ännu mer till mitt eget :)Och vad kul att det gick bra som toastmaster.. jag hade varit jättenervös.
    Snygg va du också i din prickiga klänning! Väldigt lik min egen måste jag säga ;) Ha en fantastisk dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...