måndag 2 juli 2012

Dagens goding

Idag när jag var ute och gick träffade jag på en riktigt goding. Knatade på runt ett eljusspår jag hittat och helt plötsligt står denna fina dam (tror det var en dam iallafall, det såg ut så) precis brevid stigen ca 3 meter ifrån mig.

Min första rekation är ju att hasta därifrån för vi var verkligen lite för nära varandra. Men hon tittade lika nyfiket på mig som jag på henne så jag kunde inte låta bli att stanna till. Vi konstaterade snabbt att ingen av oss ville den andra illa och hon lät mig till och med plocka upp telefonen och ta ett kort. Sedan nickade vi hejdå och gick åt varsitt håll. Eller jag vet inte, jag gick inte, utan mer skuttade lyckligt därifrån. Jäklar i min lilla låda vad häftigt :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...