måndag 6 augusti 2012

Det vackraste jag vet

I lördags gifte sig en av mina fina arbetskamrater Petra med sin Linus och vilken tur att jag var på väg hem så jag kunde gå till kyrkan för att kunna gratulera det vackra brudparet. Fick ingen riktig ordning på bilderna jag tog, men jag tänker att ni måste få se dem ändå, för ett så fint brudpar måste absolut visas upp för omvärlden :)

Lättrörd som jag är så rann tårarna i vanlig ordning i floder och jag år SÅ glad och tacksam över att jag fick vara med när de fina fick varandra!



2 kommentarer:

  1. Åh så fint! Nu pirrar det lite extra i min mage <3 Ha en fin dag!!

    SvaraRadera
  2. Bröllop är underbart! Det är liksom magiskt. Jag gråter också alltid floder på bröllop ... det går liksom inte att låta bli :)

    Jag önskar dig en härlig tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...