torsdag 9 augusti 2012

Havsbris

Hej på er!

Äntligen var det varmt nog att slänga på sig bikini och njuta nere vid havet igen. Det blåste förvisso halv orkan under dagen, men låg man i lä så var det inte SÅ kallt. Oerhört härligt var det iallafall. Huden njuter till max när den blir smekt av varma solstrålar och energinivåerna skjuter i höjden. Jag tror dessutom att det blir extra ljuvligt bara för att jag vet att sommaren sjunger på sista versen. En vecka semester kvar sedan börjar vardagen igen...








4 kommentarer:

  1. Men vilka vackra bilder, så härligt att kunna vara vid havet så där! Hoppas sista semesterveckan blir toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Så fina havsbilder, klippor o hav är det bästa som finns!
    Det var som tusan, jag bor i Onsala...helt galet ju!

    kram o trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Fantastiska bilder Anna och du, tvivla aldrig - du tar underbara bilder! Så bara fotografera på och fortsätt bjuda oss på alla vackra bilder. :)

    Ja, igår kom verkligen sommaren på besök igen och det var riktigt härligt. Vi har blivit lovade lite sol och värme här i södra Sverige i helgen så kanske det kan bli bad här också. :)

    Ha en strålande fin helg och sköt om er!

    Kram Lotta

    Ps. Tack för dina fina, fina ord hos mig. Du fick mig att le stor med hela ansiktet. Kram♥

    SvaraRadera
  4. Ser alldeles underbart ut! Jag börjar igen på onsdag så det är några dyrbara dagar kvar....
    Tack för alla rader hos mig, gör mig så glad varje gång!!!

    Njut nu av sista skvätten!!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...