tisdag 2 april 2013

När man fastnar

Det trodde jag, att jag skulle catcha upp här på bloggen idag, men istället blev det en heldag på soffan tillsammans med den denna spännande boken. Har haft det så otroligt svårt med koncentrationen de senaste åren så att fastna i en bok under en hel dag är ett grymt framsteg. Nu har jag bara några kapitel kvar och räknar med att läsa ut den ikväll. Då kanske jag kan fokusera lite på skolböckerna i morgon istället ;) (Eller så måste jag visst gå till stan och skaffa nästa del i triologin)


Grymt bra bok iallafall!

Kramen

7 kommentarer:

  1. Tack för boktipset, alltid kul med nya böcker, Karin

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Det var länge sedan jag läste en grymt bra bok. Hinner aldrig läsa men det är ju så skönt när man hittar en bra bok. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Har tyvärr samma problem med att kunna koncentrera mig, tråkigt när man är van att läsa mycket. Kanske ditt boktips kan få mig in i böckernas underbara värld igen. Ha en skön minivecka vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Läste böckerna i höstas och fastnade också. Blev allt lite besviken när jag insåg att del 3 inte är utgiven än. Du har iallafall en spännande del 2 att se framemot :-)

    SvaraRadera
  5. Jag läste tre stycken på semestern, älskar att läsa! Har inte hört talas pm din men den ser spännande ut... TinaTheShed

    SvaraRadera
  6. Läste den i somras! Tyckte också den var bra!

    SvaraRadera
  7. Den är fantastisk och otäck! Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...