söndag 24 juni 2012

Nära döden

För tre veckor sedan bröt jag min lilltå och har knappt fått ner den i några skor, efter det drogs jag med en eländig förkylning som aldrig ville ge med sig och med dessa undanflykter har jag hållt mig från gymmet alldeles för länge. Men idag hade jag liksom ingenting att skylla på och tackålov att lillasyster var så pepp på att gå dit annars hade jag nog aldrig tagit mig dit.

Jag menar att passet vi var på var en nära-döden-upplevelse för att det var just tre veckor sedan vi tränade någon form av konditionsträning medan lillasyster hävdar att det var instruktören som gick bananas och körde stentufft. Jag vet inte vad jag skall tro, men himmel vad jobbigt det var. Kanske skulle jag kunna skylla på hamburgaren som låg och skumpade i magen och som hotade att komma i retur när det var som jobbigast. Hur som helst så gäller det nog att hålla igång någorlunda nu över sommaren så det inte blir lika fruktansvärt nästa gång :)



 

1 kommentar:

  1. Uhh, blev trött och illamående bara av att läsa om det passet. Men sen är jag inte speciellt vältränad heller... ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...