fredag 15 juni 2012

Fri som en fågel

Först och främst vill jag tacka er så hemskt mycket för alla fina gratulationer på min student. Ni ska veta att jag uppskattar er omtanke.

Innan studenten hade jag verkligen ångest för att sluta skolan och inte veta vart jag skulle ta vägen... men nu ser jag faktiskt lite fram emot att få välja min framtid. Även om jag skulle komma på att jag valt fel kan man ångra sig och byta väg. Tex. om jag skulle läsa vidare på textilhögskola och sedan kommer på att jag inte vill jobba inom det så kan jag byta utbildning. Bra va?! Ellllller om jag skulle flytta utomlands, så finns det alltid ett hem att komma till i Sverige.

Nu har jag i alla fall tagit en liten paus från pluggandet för att hitta motivation och inspiration.


1 kommentar:

  1. Så härligt med student! Grattsi grattis grattis! Jag tog oxå en paus och pausar fortfarande... ;) Kram emelie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...