måndag 21 maj 2012

Omtanke och kärlek


Just idag hittar jag inte riktigt ord för hur det känns inombords men jag gissar att ett BLÄÄÄÄÄ sammanfattar min sinnesstämmning ganska väl. Tänk att det med ord är så mycket lättare att beskriva känslor som är positiva. Gissar att det är för att man gör det oftare, tack och lov!

Igår lyckades barnens 8-åriga kusfiner pricka in mina behov bättre än några andra. Egenplockade blommor överräckta med omtanke och kärlek. Och för en liten stund så kändes inte allt så nattsvart längre...


5 kommentarer:

  1. Skickar en kram ...:)/S

    SvaraRadera
  2. Hm, tråkigt att höra men jag vet hur det känns.. Har just nu en väldigt grå period och kämpar varje dag. Ja, bläää kan man verkligen säga! Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja vissa dagar är tuffare:( Hoppas det vänder snart och du får njuta av sommaren. Som jag vet att du ser fram emot:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Blommor kan verkligen pigga upp - framförallt egenplockade av 8-åringar :)
    Alla dagar är inte roliga - hoppas att det snart blir bättre.

    Stor kram
    Sofia

    SvaraRadera
  5. Vilka små underbaringar till blommor till en underbaring till tjej.
    Här kommer en kram från mig också!
    /Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...