lördag 14 april 2012

Lördagkväll

Här hemma är det bara jag som fortfarande är uppe. Resten av familjen sover som grisar vilket är ytterst ovanligt vid denna tidpunkten och på en lördagkväll dessutom. Vi är ju familjen nattuggla i vanliga fall... Men samtliga var supertrötta redan så det är väl inte annat för mig än att gå och lägga mig jag med.

Dagen började förvisso tidigt (för att vara lördag). Jag skulle vara i Tvååker (av alla ställen) redan vid halv tio i morse för att vara Junis-förbundets representant på Junis Hallands distriktsårmöte. Ett superroligt uppdrag. Alltid kul att komma ut till andra distrikt och se hur de har det där. När man sedan inte behöver göra mycket mer än att dyka upp för att besöket skall vara uppskattat så är det inte utan att man undrar varför man inte är ute på distriktsbesök oftare (eller jo det vet man om man tittar i min almanacka..Men men...)

Dessa vackra blommorna fick jag som tack för att jag var med på mötet!
 Ha, det är ju jag som skall tacka för att jag fick komma och vara med jue!

Iallafall...

Familjen hängde med och resten av dagen har vi hängt nere hos svärfar. Stugan som vi lånar av honom under sommaren är i stort behov av ommålning så vi passade att tvätta den nu när vädret var härligt och vi ändå var i närheten. Skönt att ha det gjort. Det är ju inte alltför festligt jobb direkt, men det kommer bli najs när det är färdigt. Hoppas att vi kommer hinna vara där nere massor i vår och sommar. Längtar...

Det var vår lördag, nu blir det som sagt att hoppa i säng för mig med :)

Ha det bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...