torsdag 12 januari 2012

Torsdagkväll...

... och jisses så skönt att det är fredag i morgon och att jag inte jobbar i helgen. Är verkligen i behov av att sova. Ibland undrar jag lite över mitt sömnbehov, om det är normalt eller inte för jag kan verkligen sova hur mycket som helst :-) Detsamma gäller faktiskt resten av familjen, jo, vi är nog den tröttaste familjen ever!

Men det är ganska festligt ändå för vi är fyra stycken nattsuddare som kan sova hur länge som helst på förmiddagarna om vi inte ställer klockan, och så har vi en avvikande familjemedlem som vaknar tidigt, och oftast skuttar ur sängen men som å andra sidan däckar i soffan när vi andra fortfarande är pigga på kvällen.

Gissa den femte helt enkelt :-)


Vad är du, morgon eller kvällsmänniska?




2 kommentarer:

  1. En morgonmänniska här med, helt klart! Hahaha, sköna bilder. Yoga och struka alltså, kan det vara en bra kombination?

    SvaraRadera
  2. Tur att jag iallafall fått ett barnbarn som är lik mig

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...