fredag 13 januari 2012

Att drömma en liten smula

Just nu har jag fastnat lite i drömmen om en långresa med familjen nästa vinter. Vet inte ens om det är möjligt att fly livet så länge som jag skulle vilja göra vare sig rent jobbmässigt eller ekonomiskt men att drömma sig bort för ett tag har väl aldrigt skadat någon?



Jag, turkost hav och vit sand matchar varandra ganska väl tycker jag nog! Så jag fortsätter nog drömma ett tag till. Kanske att jag försöker klura ut hur jag skulle kunna lösa det med :-)




2 kommentarer:

  1. Undrar om det är du eller jag som skrev orden ovan?! :)
    Ha en fin helg!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Det är klart att ni skall försöka komma iväg på en resa. Livet är för kort för att låta bli. Ha det fint!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...