söndag 1 januari 2012

Gott nytt 2012!

Hoppas att ni hade en fin kväll igår. Själva tog vi det lugnt och firade in det nya året hemma bara vi i familjen. Det var ingen av oss som var på partyhumör så det kändes som ett klokt beslut. Själv lyckades jag somna och var nära att missa tolvslaget så lugn och ro var nog det smarta valet

Idag slappar vi i soffan som precis som de flesta andra troligen gör. Mina föräldrar och moster och morbror var här och fika i förmiddags men något mer lär inte hända här hemma idag... Hade tänkt mig en prommis, men regn på tvären gör mig lite tveksam över att sticka näsan utenför dörren. Så det blir nog skidor på tv istället!

Min förhoppning inför det nya året är annars att träningen skall fungera igen för jag saknar det så mycket att det inte är klokt. Matilda och jag har lagt upp lite planer på hur vi skall kunna peppa varandra komma igång tillsammans och förhoppningsvis nå vår forna form. Men mer om det en annan dag :-)




En fin start på det nya året önskar jag er alla!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...