måndag 2 januari 2012

Nytt år, nya vanor

Ikväll tog jag mig i kragen åkte tåget till Göteborg och fick några timmars mys tillsammans med två gamla kompisar som jag träffar alldeles för sällan. Efter mitt totalt asociala 2011 kändes det fantastiskt skönt att jag faktiskt tog chansen att träffa dem jag gillar när den dök upp. TROTS att jag är trött som ett ras. Då insåg jag att det får nog lov bli en ny bra gammal vana att ta tag i igen 2012. Träffa dem jag tycker om, oftare, trots att orken inte riktigt räcker till.

En annan vana jag skall ta tag i är kanske av det banalare slaget, men kan nog vara nog så tuff. Seriöst, hur svårt kan det vara att komma ihåg en gång om dagen?



Nope mina nyårsambitioner är som följer:

1, Bli en som tränar igen 
2, Träffa mina vänner oftare
3, Sköja flour VARJE dag!

Kanske jag fyller på listan, kanske inte...

Har ni några ambitioner, förhoppningar eller löften för det nya året?


1 kommentar:

  1. Uttöka antalet träningstimmar står på min lista med. men att bli bättre på att skölja flour kanske ochså borde vara med *hrm*

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...