onsdag 1 januari 2014

Välkommen 2014!

Gott nytt 2014 på er! 

Hoppas att ni precis som jag hade en fin nyårsafton! Här var det lugnt och städat men väldigt, väldigt mysigt.


För mig, som för så många andra, innebär ett nytt år en fantastisk chans till utvärdering och nystart. Att sammanfatta året som gått och fundera över vidare riktning i livet gör jag väl förvisso kontinuerligt under året men nyår innebär även en hel dos pepp till förändring. Det är väl just därför det inte är någon slump att många avlade mer eller mindre livsomvälvande nyårslöften just i går kväll :) Nyår innebär ändå en nystart för många. 

Några direkta nyårslöften handlar det inte om för mig (bortsett ifrån att jag skall lära mig att komma upp i handstående utan hjälp igen) utan det handlar mer om en uppdatering av livsmålen. Och det känns så härligt va! Det var längesedan jag kände mig så pepp på framtiden vilket innebär att jag har stora förhoppningar på ett roligt och spännande 2014! 

Hoppas att ni vill hänga med på resan!

Kram Anna

9 kommentarer:

  1. Fint med nytt år! Spännande att se vad 2014 för med sig! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Sr med fram emot detta nya året.
    Hoppas du har en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att 2014 blir kanon.
    Önskar dig ett bra år.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ja, för mig handlar det nya året mer om reflektion över vad som får mig att må bra och över vad jag kanske saknat under året som gått. Att göra omprioriteringar och ta hand om mig och de mina.
    Önskar dig ett riktigt gott nytt år. I dag börjar barnen nya skolan :), så kanske stöter vi på varann där snart. Kram.

    SvaraRadera
  5. Tror o hoppas att 2014 kommer bli ett riktigt toppenår. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Ojoj - inte illa att ha som mål att komma upp i handstående. Det kan nog bli bra bloggbilder av det ;)...
    Hoppas du får ett riktigt fint år!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt att du och så många ser positivt på detta 2014! Själv har jag nog inte riktigt fattat att vi är inne på det nya året än men jag lever som alltid lite i en drömvärld, får se om något slår in detta året ;) kram Suss

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder här inne. Gott nytt år till dig!

    SvaraRadera
  9. Vilket härligt inlägg! Och jag tror jag känner likasamma...jag ser med stor spänning fram emot vad detta år har att ge!

    Är bilden från Skagen tro? Har en liknande som är tagen där :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...