torsdag 30 januari 2014

När man får lov att låna ett konstverk


Här hemma står en tavla som inte är min. Men den får stå där i väntan på att jag skall ta med den upp till Stockholm där en lycklig köpare väntar. Jag är bara mellanhand men får njuta av konstverket några veckor innan det är dags att leverera det. Jag undrar om jag inte får lägga in en beställning till konstnären jag med. För på min hylla skulle en sådan fin fjädertavla passa finfint. I gråskala kanske, det hade väl varit snyggt? Kan tänkas att jag är en smula partisk men den duktiga konstnären hittar ni här!




Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Jättefin!! Vilken duktig dotter du har ;)

    SvaraRadera
  2. Verkligen fin! Tycker jag absolut att du ska lägga in en beställning på :).

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Oj vad duktig din dotter är hjälp den var hur fin som helst.
    Klart du måste lägga en beställning.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Egentligen en bra idé att långa konst för att liksom känna sig på om det är något man själv kan tänka sig att ha! Fin tavla! Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Jättefin!1 Tycker absolut att du ska ha en du med:)
    En fin helg önskar jag dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Den var jättefin!

    Ha en skön fredag!

    Kram N

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...