torsdag 16 januari 2014

Att inte vara på topp

Lite sur,lite gnällig och lite butter. Ja faktiskt lite ledsen med. Ungefär motsatsen till vem jag är. Och av ingen vettig anledning alls. Jag muckar likt en tjurig tonåring med familjen men inte hjälper det, de bara flinar åt mig... Lillasyster klappar mig på kinden med ett överseende leende på läpparna och frågar om jag vill ha en kram istället. Och naturligtvis tar jag tacksamt mot kramen men fortsätter sedan att pluta med underläppen och muttra för mig själv...

Lite upp som en sol och ner som en pannkaka alltså...


Att inte vara på topp helt enkelt...

Godnatt!

/Anna

4 kommentarer:

  1. Man kan inte alltid vara på topp, skönt med en go kram i alla fall.
    Och här kommer en till.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Ja du ibland är man inte helt stolt över sig själv!! Skönt då att ha en sån klok och go familj omkring sig.
    Sköt om dig och trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det är inte alla dagar man är på topp och då har man all rätt att puta med underläppen...
    Hoppas det känns bättre imorgon
    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera
  4. Ja men så där känner man ju ibland, som den sura gubben Pettsson, som har en massa att göra men vill ingenting :). Det är nog lika bra att bara acceptera de dagarna och låta dem passera och hoppas på att nästa dag blir bättre.
    Hoppas att du får en kanonbra fredag och en riktigt skön helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...