tisdag 7 januari 2014

Att behöva ändra sina planer

Jaha, och inte blev det som jag hade tänkt mig alls idag...



Förkylningen som jag dragits med en hel vecka nu bestämde sig visst för att skruva åt tumskruvarna ytterligare ett varv innan den tänkt släppa taget så inatt slog feberfrossan och huvudvärken till med sådan kraft att det inte var annat att välja på än att stanna kvar i sängen i morse när klockan ringde. Tråkigt som sjutton förstås, men inte mycket att göra någonting åt. Nu är det bara att hoppas på att det går att sova bort skiten så att jag snart är på benen igen. Finns så mycket som jag är taggad att ta tag i när det gäller livet och då känns det surt att inte vara frisk nog att kunna det. 

Men snart så... Då händer det grejer här mina vänner :)

Kram Anna

10 kommentarer:

  1. Lycka till med dina planer och krya på dig. Kram Bosse

    SvaraRadera
  2. Men usch då krya på dig och nu blev jag ju riktigt nyfiken på vilka planer du har.

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Men är inte det så typiskt efter en lång ledighet åka på förkylning, okej det hade väl inte varit så skoj att vara sjuk under ledigheten heller men nu är man ju likosm redo för lite rutiner och vardag...
    Krya på dig snabbt
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Krya, trist med sjuka :-(

    Supertrött efter lång resa och tidsomställning. Ska försöka hinna med lite innan jag nannar huvudet på kudden.

    Kram N

    SvaraRadera
  5. Krya på dig Anna och spännande med förändringar på gång!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hu då!
    Krya på dig!
    Kul att ha ngt att se fram emot iaf:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Men asch då! Krya på dig kvickt!

    SvaraRadera
  8. God morgon =) Ush, vet hur det känns. Jag har själv varit genom förkyld och har precis börjat bli bättre.
    Krya på dig nu....kramen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...